Myskväll och Melodifestival!

Har bara tagit det lugnt ikväll med mamma och olivia, har ätit lite godis och sett på melodifestivalen och nu sitter jag och hon och ser på Spiderman he he :)
 Olivia tycker Saade är Snyggast men jag tycker Danny, eller nej..det är fan svårt..men jag har ju en viss svaghet för blonda killar med ljusa ögon(ja jag vet det låter hur töntigt som helst!haha)
                              
                                        Äsch, de är ju snygga båda två! 

 Tidigare var jag och mamma i haninge centrum, men hittade ingenting eftersom antigen var det fult och de saker jag tyckte om passade inte..buhu..
Skönt är det iaf att ta det lugnt ikväll, trots jag har vart sjuk så var jag med och firade Fredde 18 år igår, men det ångrar jag inte en sekund trots att jag har vart dålig hela veckan haha :D Tog inga bilder heller men när de kommer upp på fb så ska jag sno hit några bilder hihi ;)

Ha de bra så länge! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0