Finally Friday!

Tjo alla katter! Hoppas allt är bra med er!
Den här veckan har bara rusat iväg, fattar inte att en vecka kan gå så sjukt fort men det kan ju bero på att jag har gjort en massa roliga saker! Bra vecka har det vart iaf!
Igår så var jag ju på min första studentskiva! Askul!

Glara& Jag
plus hennes kompisar, haha

Snygg bild...not!
Aja, eftersom att det var St.Patricks day igår så var temat grönt, väldigt passande och skitsvårt att hitta något att ha på sig! Tog den ända gröna topp jag hade, det fick duga haha!


Den här killen tog ju priset alla gånger för snyggaste outfiten! Haha, herregud! :P
Även fast det var NMD-NaturMatteData från Norra real så var det bra drag och mycket folk!
Kul att va på pure också, hade inte vart där innan! :-D

Ikväll så ska jag till Josse och äta middag med Mickan och Matilda! Ska bli skitmysigt! Senare ikväll ska vi på fest hos Nielsen! Vet dock inte vad jag ska ha på mig! *panik*
Hörs sen ! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0