sommarlov

...då har man varit dålig på att uppdatera igen..
Ja, nu har man äntligen SOMMARLOV! Så otroligt jävla skönt och jag kan nästan inte ens fatta det?! 
Juste, i torsdags så var jag på Kärrtorps Gymnasium. yepp, jag ska byta skola, IGEN.....Snacka om att jag är sjuk i huvet! Men överallt där jag hamnar så känner jag mig så fel..liksom som att jag inte passar in..
YBC har lärt mig en massa men för första gången i mitt liv så känns skolan för svår, jag kämpar hur mycket som helst men trots det så suger mina betyg...så därför väljer jag att byta..
Gå om ett år kan kännas som ett misstag, som ett underlag, vilket på nått sätt så kanske det är men om jag säger såhär:

Jag går hellre två år till i gymnasiet samt tentar av en del ämnen istället för att gå ett år till på IB.
IB, har gett mig kunskap men det har också gjort mig till en mer stressad person, jag har prioriterat bort andra och har inte mått bra med mig själv. Ens eget mående är A och O, därför väljer jag att säga Hejdå! Skolan har tillochmed förstört min kompisrelation med A, och därför hoppas jag att nu, iochmed mitt byte att vi kan bli de kompisar som vi en gång var för du betyder otroligt mycket för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0