Äntligen Fredag!!

Heeey! Sitter i skolan nu och taggar för helgen, inte för att jag ska ut utan för att det ska bli så skööönt att slippa skolan...men måste ändå plugga men aja...
Vad har jag gjort de senaste dagarna..inte mycket..sov hos Jesper, ja när var det(?) i tisdags..saknar han redan, suck...
Sen så har jag gymmat två gånger och inte gjort mycket annat..idag ska jag till gymmet efter skolan och sen så vet jag inte vad jag ska göra, kanske ska tjejerna i klassen ut och äta på Friday's vilket låter mysigt men jag vet inte riktigt om jag har tid..ska iaf plugga matte i skolan och sen så till gymmet och hämta upp mina skor som jag glömde där igår..
Imorn så fyller mamma år, och förut hade jag lite smått panik över vad jag skulle köpa till henne men jag pratade mer arie igår och vi ska se till att hon ska se bra, ja hon har haft glasögon sen hon var 13 år och nu ser hon riktigt dåligt, ja jag hoppas hon blir glad :D Ja, jag ska bara lägga till med lite pengar så det är från mig med men det är tanken som räknas!
imorn ska jag också hem till min Sandra och fira hennes bror Andreas som fyller 20 år, ja det är sjukt vad alla blir gamla nu..
Aja, höööööörs sen ! byyyyyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0