Fridays

Okej! Förlåt alla ni fina för extremt dålig uppdatering! MEN ni vet hur jag är....en periodare...haha lät fan sjukt men ni fattar vad jag menar! Ja, denna vecka så har jag haft så sjukt mycket plugg, 3 svenska uppsatser, eng-uppsats, matteläxa, 2 biologilabbar, TOK-uppsats, läsa engbok 200 sid, svenska 200 sid....fatta att när jag skriver och läser hela tiden så orkar jag inte blogga...

Idag har vart en bra dag med kanonväder, träffade Alex och åt på Fridays, blev en ceasarsallad och en mini efterätt! super söt!
Orkar inte mer nu...ska åka till  skolan om lite drygt 6 timmar då..börjar 08.20 ..suuuuck
MEN imorn äre lov och då ska jag blogga.........

love u all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0