tråkiga sverige

Ja, då sitter man här hemma igen då...tillbaka till verkligheten. Det var så skönt att vara i italien, även fasst det bara var i en vecka, även fasst vädret var dåligt i tre dagar av sju, haha. Nej, men jag gillar seriöst inte Svetige..vet inte varför..men det känns så tråkigt, grått och trist..ja det kanske är för när jag kollar ut just nu så regnar det och det är kallt...och jag är tvungen att plugga för att jag ligger nog efter i skolan. Haha, men en bra sak är iaf att jag har varit ledig idag och är det imorn också! Ska man säga hejdå? Det finns ingen att säga hejdå till men aja?
herrå!
xoxo sveriges sämsta bloggare

Kommentarer
Postat av: sofie

hahaha älskling du låter så positiv. var glad för att du har alla du älskar omkring dig. tänk på det . önska jag tänkte på det för 2 månader sen typ haha :)



love u blogga varje daaaaag

2010-09-15 @ 04:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0