Seg söndag

Söndagar är alltid lika sega, men det är ju skönt ibland att bara ligga och inte göra nånting alls..

Igår så var jag med min älskade sandra på dagen, vi åt en mysig lunch hemma hos henne och satt och pratade om allt och ingenting, såsom vi kan sitta i timmar och prata och prata, och det är så himla mysigt! Sandra har alltid så bra svar och tips på saker och ting och stöttar mig i alla situationer, det är tur att jag har henne!
På kvällen så åt jag middag med sara och carro inne hos carro i stan, sen skulle vi tre möta upp amanda och sandra och dra på fest i huddinge men det blev inte av eftersom alla var för sega typ..Haha, gud jag vet inte vad som har hänt, det känns som om att alla fester har försvunnit, har alla helt plötsligt gått och blivit seriösa med skolan eller är det verkligen så kul på krogen? Vad är det här liksom, ge mig roliga fester!
Vi åkte iaf till Niklas som bor vid tyresö.c det var inte många där, men det var kul ändå och fasst jag inte drack.
Jag tror jag var hemma hos Jesper runt ett så det var tidig hemgång igår med.haha
Vaknade vid åtta idag jättepigg men stackarn brevid mig var ju trött så vi myste i sängen och gick upp runt halv tolv. Hihi, sen så har vi segat hela dagen men har även hunnit med att träffa Min Sandra idag med, alltid lika mysigt! Nu ska jag fortsätta plugga lite!
Hejdå!


Kommentarer
Postat av: sofie

men ofta?! men vad jag har hört har folk inte festat så mycket denna månad.. sjukt konstigt ju. men fan du får kul med dina tjejer ändå. jag saknar att ha alla mina tjejer runt omkring mig.. det är svårt att hitta kompisar här. jag räknar inte med några bästisar alls och det är så mycket lättare att hänga med killarna här. mycket roligare är det också!

2010-09-20 @ 00:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0