..

Jag längtar bort så himla mycket! Bort från all den här politiken som pågår just nu i landet och det tråkiga vädret! Sofie, jag saknar dig så sjukt mycket! Vad jag än gör så tänker jag på dig. Men en sak är säker, du är på ett bättre ställe just nu och Sverige är inget att ha!
Jag var i Norra igår och skrev ut mig, kändes sjukt skumt men nu är det gjort iallafall! Haha, tog några egobilder i spegeln som jag slänger upp här under! Töntigt? Svar ja, men vafan jag var tvungen för jag har ju sett så många andra göra det och det var ju under mina sista minuter som elev på norra real. haha
Jag ska uppdatera i helgen för förhoppningsvis händer det något kul!
 

Hej då så länge!


Kommentarer
Postat av: sofie

fast jag fick panik idag och fick hemlängtan.....är det så dåligt?! :(

du kommer säkert ha kul i helgen i alla fall :D jag med förhoppningsvis hahah



love u tänker mycket på dig också ska du veta.. varje dag!

2010-09-17 @ 00:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0