Woho, jag är tidig!

Idag är det dåligt väder här i sverige....tråkigt, kallt,mulet och det har regnat under natten så det är liksom jättefuktigt ute och så duggar det...inte kul  alls med andra ord.
Det börjar bli skitsvårt att kliva upp på morgonen eftersom att när man väl ska upp så känns det ju helt onaturligt eftersom att det är helt svart ute..
Men i morse så tvingade jag mamma mig att tvinga mig upp, det blev lite stressigt men jag han med henne och fick skjuts till skanstull och sen kom bussen 2 min senare vid skanstull mot sickla så jag hoppade på den. Nu sitter jag här i skolan och ska börja plugga lite svenska. Känns verkligen skumt att vara här så tidigt men jag känner mig stolt, haha! Jag kan inte säga att jag känner mig "stolt" utan att tänka på en viss person..jobbigt..hahha nej jag skoja bara ;)
Haha, gissa om folk kollade i skolan när jag kom med den här påsen med nudlar och en stor mugg läsk..på morgonen liksom..
Nej, men eftersom jag var så tidig så tog jag en trip till ica och köpte nudlar(det är fett bra att ha när man stannar i skolan eftesom det är bara att ta varmt vatten från kaffemaskinen, och sen lägga ner nudlarna och vänta 5 min och vips så var det klart! Och det var ju som funnet liksom 6st snabbnudlar för 22:- score! hahahhah
Och sen vart jag törstig så som vanligt frågar man mcdonalds om ett "glas" vatten och ser så där löjligt törstig ut, man typ flåsar och försöker låta jättetorr i halsen, så nu vet ni det, funkar alltid! Hahah ;)
Här är en bild på mig med min sköna pälsväst som jag delar med mamma, den kostade 950:- på SALT, visserligen var det jag som betalade den men hon är faktist skyldig mig 500:- för den..hehe
Efter skolan idag så vi som har ekonomi som ämne gå på bio och se "Wallstreet-money never sleeps"
Haha, jag vet inte om jag hade följt med om det inte hade varit så att skolan betalar för biobiljetten, men jag har hört/läst att den ska vara bra så det blir säkert nice!
Hörs sen! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0