Det är inte det att jag inte har tid att blogga, tiden går bara för fort!

Okeeej...Nu sitter jag här igen..nästan en vecka utan att ha bloggat....inte bra fanny, inte bra..

Men usch, jag måste fixa till min header och design och allt vad det heterd, den är så himla tråkig och gör mig fan deprimerad! :Pinte för att det gör mig till en bättre bloggare men då kanske jag kan visa bloggen för fler som kan tjata på mig precis som du sofie, heheh :P
Sååå..vad har hänt sen sist?
Förra veckan bestod mest av plugg men nu är det liiite lugnare på den fronten som tur är men snart kommer det en sån där äcklig våg av plugg som gör att man bara vill dö!
Är det något speciellt som har hänt...(?)
Jo,visstja! Jag har ju fått nytt jobb, även fasst det kanske är bara en-tre gånger i månaden så är det nånting. Jo, jag jobbar iaf på event som servitris på olika fester.
I fredags var det en massa företag som skulle gå på NHL-premiären i globen och då var det slagersång och dåliga skämt på scen, men maten var jättegod och det var kul. Jag var självklart yngst av alla som jobbade där men det var också lite kul, man kände liksom sig lite vuxen eftersom det inte fanns nån i ens egen ålder. Själva stället heter WKB och ligger vid globen men det finns 5 likadana "resturang/festlokaler" runtom i Sthlm så jag kommer nog att arbeta lite här och där. Nästa gång är om tre veckor och då är det Svenska akademiker klubbens årliga sammankomst. Haha, ja man hör ju hur det låter... akademiker=gamla överklass gubbar från djursholm och danderyd som gillar att filosofera över lustiga frågor..hahaha jag kommer ju dö av skratt men jag hoppas att de inte är för snobbiga :P
Lalalalala, back to my life now? Eller jusste jag har ju fan inget liv...skolan är mitt liv dööööö..
...okej en gång till. lite seriösare..hursomhelst- efter att jag hade jobbat så åkte jag hem till Jesper men han var och jobbade i globen och såg matchen så kunde jag inte fåtag på honom( dels det och att min mobil är trasig IGEN!!) Men när jag kommer hem till Jesper så märker jag att hans granne Kim Helander har värsta festen, eller värsta och värsta men det var många där som man kände men dansen bestod mest av fjortisar man aldrig hade sett förut..
Jag var iaf där med Frida Vedin och Sara Fagerlund och det var kul att träffa dem igen.
Två timmar senare så låg jag i sängen och myste med Jesper hihi. Men dumma han hade ju hockey på lördagen så jag fick gå upp tillsammans med han vid klockan tio. Men jag passade på och träffa pappa och vi åt lunch på Mcdonalds ( sallad och stor milkshake, det finns banansmak nu och den är jättegod!) hehe
Sen drog vi till farsta och jag fick ett par skor av pappa och jag köpte ett par kilklackar och en svart långklänning. Det kommer säkert upp bilder på det i helgen för på lördag ska sandra ha fest och jag tänkte ha på mig det :)
Sofie, vill du att jag ska lägga upp bilder på det jag shoppar? :)

På lördag kväll så var jag med Olivia, vi såg på film och åt middag..haha faktum är att pappa också var där och åt middag..de verkar ju komma bra överens, alltså olivias föräldrar och hans. haha, sen så kände han sig nog lite ensam..jag tror det är slut för gott nu mellan han och Jenny, men inte är jag ledsen för det inte, tycker tvärtom att det är bra och jag hoppas att pappa kan börja om på nytt!
Det var meningen att Olivia skulle följa med mig ut sen men hon orkade inte, jag däremot var sugen på att göra ngt kul, men om det inte hade varit för att frida karlsson (som flyttade till norrland för ett år sen) var och hälsade på här nere i stockholm så hade jag nog stannat hemma med min lilla olivia :)
Vi drog iaf till en "fest" i haninge tillsammans med sara, carro, vandad och alex, det var inte mycket folk men fan vad vi hade kul ändå! Den här gången var det vi som dansade som små fjortisar eller rättare sagt alkisar.. ha-ha
Det värsta var att det var nån som tog min kamera och filmade en kille i duschen. Ja, anledningen till att han duschade på festen var för att vi andra kletade in han i smör, ja sofie du läste rätt, usch vad äckligt det var men det är tur att killen har grova minnesluckor...jag lovar att han skulle döda killen som filmade han i duschen, eftersom att ingenting lämnades till fantasin! Ja, jag höll på att få en chock! :P
Söndagen bestod av plugg och en massa koppar chailatte tillsammans med olivia!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0