Stress,stress,stress

Eftersom att dagens ungdomar utsätts för så mycket stress av omgivningen så har vi nu en kurs som vi går som heter "stresshantering".
Det är en ung söt tjej som håller i det, och hon är verkligen pedagogisk och allt..men jag kan ändå inte sluta tänka att istället för att sitta här och lyssna på en massa prat om vad som händer när man är stressad pch hur viktigt det är att ta det lugnt och bara "va" och att planera(vilket jag suger på) så skulle jag kunna läsa svenska boken och skriva på mitt föredrag, hahaha...
Imorse hade jag matteprov och jag hade pluggat på helt fel grejer...hahah
Så här glad var jag igår när jag pluggade bajsmatte på engelska....och såhär sliten är jag idag, hejdåååååå!

Kommentarer
Postat av: sofie , bara din sofie hihi

du är så f snygg och jag älskar din blogg.. och dig såklart! <3

2010-10-25 @ 18:56:48
Postat av: Steffi

svar till sofie: jag vet hon e skitsnygg och snart är hennes bloggdesign skitsnygg! eller?

2010-10-26 @ 06:58:30
URL: http://steffiss.blogg.se/
Postat av: Johanna

hahaha, älskar bilderna

2010-10-26 @ 16:52:51
URL: http://attends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0