Lilllördag..

Fatta att jag sitter kvar i skolan..usch!
Var tvungen att skriva en labrapport som jag fick reda på idag att den skulle vara inne imorgon..eller ja jag har ju vetat om det i två veckor men tiden går ju så jävla fort och jag trodde den skulle vara inne om en vecka liksom, bläää!!!
Jag som alltid tyckt att det var enkelt med labrapporter har nu skrivit min första på engelska och det var också den sämsta jag har skrivit men skitsamma...:P
Känner verkligen att jag inte har ngt kul att skriva om. Nu ska jag möta upp en kompis och äta middag eller ngt här i sickla och sen hoppas jag att han skjutsar hem mig, det är mörkt ute nu..
usch jag får ångest av allt plugg. Jag önskar verkligen att sofie var här med mig och fick mig på bra humör men det är du inte..och du anar inte hur mycket jag saknar dig varje dag!
Haha, hade håltimme idag så jag passade på att snika in på toaletten och ta lite bilder, inte för att det är kul men för din skull sofie!
Dock så såg man ganska ofräsch ut idag..pallade inte sminka mig eftersom att jag försov mig. Vilken tur att jag fick skjuts av åke (olivias pappa) till norra sköndal idag, jag kom bara tio min sent hihi :)
Idag har jag har på mig: mammas stövlar, jeans från italien och blus från oddmolly!
Hejdå nu ska jag dra från skolan! Jippie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0