Kanelbullens dag

Igår den 4/10 var det säkert som alla vet kanel bullens dag! Jag sov hos min fina vän Sophia, det var riktigt mysigt! Vi pluggade mest hela kvällen och pratade om allt som har hänt de senaste månaderna, som vanligt blev det en hel del skratt, vi har samma dåliga humor, men det är ju så det ska va! Haha!
 Vi har inte umgåtts på riktigt sedan hennes födelsedag och det var i början av sommarlovet..så vi kände båda två att det var dags att ses igen! Det är verkligen synd att bara för att man har mycket i skolan så ska man tappa kontakten med sina kompisar..så jag gillar det där med att sova hos kompisar på vardagar och så pluggar man tillsammans, det gör liksom vardagen lite roligare än om man sitter ensam hemma och blir depprimerad av allt pluggande.
Jusste, självklart "firade" vi kanelbullens dag med fina stora kanelbullar! Mums!
Idag har jag ett Biologiprov..inte kul alls. Aja, wish me good luck!


Våra fina "hemmagjorda" bullar ha-ha !



Snyggingen själv! Lalalalalalala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0