Innan jag somnar..

Efter att ha varit i skolan i över tio timmar idag så var jag sjukt trött på allt pluggande..
Mötte upp min kompis i Sickla, det var jättejobbigt för vi hade bestämt att mötas vid en ingång vid en vis tid men jag stod där och blev osäker så det gjorde att vi gick om varandra..men sen gick jag tillbaka och då stod han där :)
Han var hungrig efter en hel dag på jobbet och på lika bra humör som alltid medans jag var trött, stressad av skolan och inte hungrig alls..
Men han tvingade med mig till Jimmys steakhouse och han lyckades få mig på bra humör också! Kändes skönt att skratta istället för att plugga! :)
Men grejen var att ingen visste vart jag skulle efter skolan så mamma blev jätteorolig eftersom hon inte kunde fåtag på mig. Haha, rätt åt henne eftersom att hon inte ger mig nån ny mobil!
Det gulliga var att hon hade ringt Jesper och han i sin tur hade hört runt med de flesta av mina närmsta tjejkompisar för att fåtag på mig..det var ju lite gulligt iaf! <3

Jag undrar ganska ofta vad folk skulle tänka eller tycka om jag försvann helt plötsligt en dag? Skulle nån sakna mig eller skulle livet bara fortsätta rulla på?? Skulle det fällas tårar eller skulle folk säga att det är sånt som händer...
-äsch, ibland tänker jag nog för mycket! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0