Inga lektioner- kunde de inte sagt det tidigare??

Idag har jag inte haft en enda lektion, fan vad ovärt att gå till skolan idag asså! Jag som var där vid halv nio för att gå på matten och så får jag veta att matte-läraren är sjuk, kort efter så får jag veta att min svenska-lärare är borta också.
Efter lunchen så säger ekonomiläraren att det ända vi ska göra är att se en film som finns på youtube så antigen får man se den i klassrummet eller se den hemma att det var upp till var och en..fatta vad damp jag fick att jag hade vaknat vid sju i morse, ja jag fick ju lite sovmorgon eftersom att jag sov i nacka ;)
Så jag stannade kvar och läste lite och sen tänkte jag dra hem men istället drog jag till norra och hälsade på..allt var typ som vanligt, kändes lika konstigt som alltid att vara där utan sofie.
Men det var kul att träffa vissa där eftersom att man inte har sett dem på ett tag, träffade bland annat och pratade med var sara,robi,max, sophia, lisa, lökk, och en del andra från förra klassen..men helst av allt så hade velat träffat och pratat med a.p men vet inte om han såg mig, jag satt en bit ifrån och han gick upp för trappan med sina kompisar från matsalen..träffade inte heller killarna från dansen men aja lite kul var det att vara där iaf..
Många har kommenterat mitt hår idag, haha, jag har gått med det krulligt, helt sjukt att det har hållt så bra haha!
Efter besöket på torra norra så skyndade mig hem och nu har jag läst lite, gjort en sallad för att hjälpa mamma med middagen och så har jag och Olivia varit ute på promenad med deras tre golden! Haha, snart blir det mat sen ska jag och bästa plugga och ha det mys!
Btw, visst ser jag farlig ut med kniven? haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0