Helgen...

Så vad har hänt i helgen? I fredags..typ ingenting, jo en massa men orkar inte skriva upp det här för det är inget jag vill komma ihåg, haha men så här såg ja ut innan jag skulle ut :P
Sååå, dagens outfit- haha fan vad fult det låter!
Nej, men jag har på mig höga boots från din sko, 299:-, leggings från weekday, 250:- och en cardigan från weekday 500:- (ovärd, jag vet den gick sönder direkt efter bråk med katten...) bad joke
På lördagen så var jag med Jesper innan vi drog till Sandra, det var kul där men jag hade ingen kamera med mig så det blev tyvärr inga bilder..
Efter ett tag hos sandra så blev det ganska segt och jag och jesper var ganska trötta så det kändes skönt att gå hem, det är helt sjukt när man är den som har närmast hem, jag är ju van att jag är den som har längst att åka för att komma hem liksom :P
På söndagen var jag på barnkalas, min kusin hugo fyllde 6 år, det var mysigt!
På mammas sida så är vi många kusiner, det är nio killar i åldern 1994-2008 och sen så är det jag som är äldst av alla kusiner( det är skittråkigt) och julia på bilden som är född 1997 och sen så de supersöta tvillingarna är emmy(lila) och hilda(rosa) och de fyller tre om drygt en månad! :)
Jag är faktist gudmor åt lilla emmy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0