En lugn helg!

Den här helgen har jag faktist inte festat nånting! Duktiga jag! hahaha
I fredags så gick jag runt på götgatan och shoppade lite för mig själv, ganska skönt faktist..liksom att tänka och bara titta runt på folk..sen så var jag med olivia, vi badade bubbel och hade spa-kväll så himla mysigt!
Lite senare så drog jag till Jesper, vi gjorde typ ingenting förutom att ta det lugnt! :)
På lördagen så var jag med Sara och hennes mamma i nacka forum. Vi kollade runt lite och så men jag köpte inget :/ På lördagkväll så var jag, emma, amanda, steffi, sara och carro hemma hos emma och åt middag sen så orkade ingen festa för det fanns inget roligt..så vi köpte godis på godissvampen och åkte hem igen och såg på film :)
På söndagen så var jag med emma på förmiddagen och vi bakade lite och så! Sen så åkte jag in till stan och dansade! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0