Aiiiight!

Sitter här i skolan och pluggar...tråkigt :P
Sharmin i min klass är kurd, och det vi alla vet om kurder är att de är håriga, har stora släkter och gillar toalettpapper. Det stämmer in på Sharmin, hon har elva syskon, ja elva syskon helt sjukt ju och sen så är hon fett hårig! Nej, jag skoja bara hon är inte hårig MEN hon har faktist elva syskon...och hennes använding av toapapper har jag inte frågat om ;) Hahah
Sharmin är jätteduktig på en sak som man gör i mellanöstern, eller om det är muslimer som är duktiga på det (?) det ända jag vet är att det är typ ingen som kan det i här i usa,sverige, och ja västländerna och det har sitt ursprung där i asien..whatever! Grejen är den att man tar bort hår i ansiktet med endast en liten tråd som verktyg. Och det är helt sjukt hur man kan göra det men det är skitkul att titta på för man fattar verkligen inte hur de lyckas!
Förut så fick ju Sofie och Steffis moster fixa det och mig, och gud jag kommer ihåg vad jag grät! Ja, det gör verkligen sjukt ont men fan vad det är värt! Och vill man vara fin så får man lida pin...och jag vill ju inte se ut som en skäggig gubbe ellerhur?! Nej, inte för att jag gör det men tvyvärr så måste jag tabort fjunet på överläppen för det är inte snyggt alls och jag tror inte jag är helsvensk heller, fan är inte lika torr och stel som de flesta svenskar, nejnej det finns faktist lite blatteblod i mig också ! hehe
Så jag har iaf bestämt mig att jag ska också bli duktig med trådar, gulliga Sharmin ska lära mig, hihi hon är så söt och snäll hela tiden mot mig! Hon är en av de jag verkligen tycker om här på ybc :)
Nej. men nu ska jag fortsätta och plugga, jusste min överläpp är helt röd nu men vem fan bryr sig? Inte jag iaf för jag är hellre fräsching till helgen, lalalalala..haffa haffa ...eller inte hihi jag har ju min J !
Hejdåååååå

Kommentarer
Postat av: SSTEFFI

"det vi alla vet om kurder är att de är håriga, har stora släkter och gillar toalettpapper."



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2010-10-19 @ 20:36:24
URL: http://steffiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0