Trött tjej!

Im back on track woho!!
Skulle ha bloggat igår men det funkade inte och sen idag så har blogg.se varit nere men nu är det igång igen!
Hehe, nu har jag ju ingen anledning till att uppdatera så sällan som jag gör och därför ska jag verkligen försöka!
Veckan har gått ganska fort hitills! I måndags så sov jag hos moster och jag och julia åkte iväg och simmade!
Var faktist väldigt stolt, hade tänkt att simma 1 km (40 längder) men orkade bara strax över 30...buhu men bättre det än inget så jag var ganska nöjd ändå!
Igår så satt jag kvar i skolan ett tag och pluggade tillsammans med min duktiga Amanda sen så tog jag tvärbanan till Globen där jag mötte upp Jocke och resten av AIK's Ajuniorer. Såg matchen AIK-HV71 på hovet vilket var skitkul då AIK vann med 4-1! Riktigt spännande var det, tror fan man är tvungen att bli AIKare nu när man känner laget hahaha!
Efteråt så stannade vi på Mcdonalds och drack milkshake, hahaha och det fick bli min middag..bra där fanny..haha
Just nu sitter jag kvar i skolan och ska fortsätta skriva på min engelska uppsats! Är sur för den ska in imorn och det gör att jag inte kan träna idag! Aja, kommer ändå få gå den långa biten hem från bussen så får se det som en liten promenad!
Aja, nu ska jag byta track och börja plugga igen!
ciao ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0