St.Patricks day på pure! (Mest för Yekis skull!)

Glömde Kameran hemma igår så blev inga bilder från min sida igår från festen hos Nielsen, däremot tog Amanda en massa bilder som ni får se senare!
 Det var skitkul igår förutom att jag glömde min mobil där när jag drog, FML om jag har tappat den!

För att gottgöra detta så slänger jag in lite bilder från i Torsdags, den gröna studentskivan! Haha



Bra drag!

Jag, glara och en katt som jag glömt namnet på!










Drog ju en halvtimme innan det stängde för att hinna med tuben (och så hann man inte det ändå :PpPPppPPpp)
Här är kvällens sista bild, lagom slitna! Haha, föresten tummen upp till Awats gröna sköna skägg!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0