Sista Mars!!!

Förlåt allihopa för dålig uppdate men så blir det när det är full rulle hela tiden!
Orkade inte gymma i måndags eftersom jag satt kvar i skolan så sjukt länge..däremot var jag duktig och gymmade i tisdags (orkade dock inte så mycket eftersom att jag inte hade gymmat på en vecka) men det var skönt att få ut lite känslor och jag har fortfarande träningsvärk i låren haha!
Yesterday? Vad gjorde jag då...jusste jag var ju faktiskt på skiva på Rose! Mötte upp Putte och Fredde och några andra på Sogni innan jag drog dit. Det var riktigt kul att va med dem faktiskt! Sen rullade jag vidare till Rose där Jensen Östra hade sin skiva. Det var kul, träffade Tove, Emma, Chloé, Amanda och Julia! Fick bara skitbilder men ska försöka slänga upp nån senare! Idag ska jag träffa min fina Johanna och sen ska jag på bio med J,A,J! Ska bli kul!
Hade lockigt hår igår, och har kvar det idag, ser ju faktiskt helt okej ut dagen efter. annars ser man förjävlig ut hahaha!!
Hörs sen! ciaooooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0