Helt okej lill-lördag! Haha

Heey kompisar!
Hoppas allt är bra med er!
 Ja, jag har inte så jättemycket att skriva om..förutom att jag är väldigt glad över att mina program har börjat gå på tv igen! Ja, "mina" program som jag MÅSTE se är Desperate Housewives och Grey's Anathomy...och alla ba- men hallå? Fett tråkigt, men nej! De är bra!
Visserligen så missade jag DH igår så kan inte kommentera det men Grey's ikväll var helt okej!
Alla har sina egna serier..men är det något som jag verkligen inte tål så är det dokusåpor!
Fan vad jag hatar det egentligen! Spelar ingen roll om det är top modell, biggest loser, robinson eller big brother..eller vad som helst! Ja, faktiskt jag hatar det- allt känns så uppgjort och bråken så sjukt onödiga och alla snackar skit, sånt behöver man inte slösa tid att titta på! Fullständigt onödigt då det kryllar av falska människor överallt..
 

Oj, nu ska jag inte brusa upp mig här! Haha! Hoppas alla har haft en bra kväll! Nu ska jag fortsätta plugga!


xoxo funny girl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0