Full rulle frammåt!!!

Helgen gick ruskigt fort! I lördags så var jag först inne i stan ensam, riktigt skönt när man går runt och bara tänker på en massa olika saker! Helst har man ju en kompis med sig men de som aldrig har vart inne i stan ensamma borde testa det, man ser en så himla många människor och får verkligen tid att tänka över saker och ting samtidigt som det händer en massa saker runtomkring! Visst är det härligt att gå promenad runt sjön, brukar göra det på sommaren men man kan lika gärna ta en sväng in till stan!
Efter det så åkte jag och sola i 24 min för 30 kr! Skitbilligt men tyvärr var rean bara förra veckan, tur att jag han sola iaf! Sen drog jag direkt till gymmet för att sedan bli skitsur för det stängde precis när jag kom dit vid halv fem...suck
Åkte hem och fixade mig istället för kvällen, promenerade till Jimmy och Jocke och vi åkte in till stan där vi förade på Moda och sen drog vi till Gaudi! Grym kväll!

Här har ni veckans fullspäckade schema! Ciao






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0