American-girl is soon home!

Fick skypa med min älskade Sofie igår!
Tänk vad fem minuters prat om, ja det skulle kunna vara vad som helst när man tänker efter, nej men tänk vad så lite kan göra en människa glad!

En av mina bästa vänner har nu varit i USA, i Arkansas i 8 hela månader..fatta att du inte har träffat eller fått krama en person som du har träffat i princip varje dag i ett år, som fått dig att gå upp på morgonen som har stöttat dig och som du har kunnat skratta med åt vad som helst!
Jag har inte träffat min älskade vän Sofie sen i slutet av Augusti, det känns tungt men det finns en bra sak med det! Det är att om tio veckor, då kommer hon hem! Fatta 10 veckor! Det är typ ingenting!
Stackars lilla Sofie, nu när du läser det här, don't worry!
 Det finns hjälp för de beroenden som du har fastnat för under din tid i usa, haha!

Här på vår aldeless egna Vivo-trollbäcken (där lilla Sara jobbar btw) så finns det Amerikanska hyllan! Haha


Hyllan är inte så stor men jag kan lova dig att de har fått plats med det mesta du kommer sakna från USA..butterfingers, reeses..ja you name it!



saknar dig, och längtar tills du kommer hem! love you forever and ever <3

Kommentarer
Postat av: steffi

gulligt inlägg. AHHAHA OOJJ SHIIIT SÅG JAG SKITTLES? Jag älskar skittles, kommer lungt komma dit och köpa allt.. hahaha puss

2011-03-13 @ 14:58:51
URL: http://itskilic.blogg.se/
Postat av: Fanny

Japp, det finns alla smaker! Ja, en till bra anledning att komma till tyresö förutom att träffa mig förståss,dags att komma hit snart ju! Åh, ser att du har ny blogg! :)

saknar dig med lillen! <3

2011-03-13 @ 16:38:22
URL: http://liwenborg.blogg.se/
Postat av: johanna

Nu blir jag väldigt glad över att du börjat blogga igen :D!! <3

2011-03-13 @ 18:13:12
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/
Postat av: Fanny

Hihi, ja johanna det kommer i perioder! Ska försöka så gott jag kan :) hihi <3

2011-03-13 @ 19:12:28
URL: http://liwenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0