vill man vara fin..

Hej! Är fortfarande kvar hos kusinerna i Nacka :)
Idag har jag vart i skolan och fick mitt första ig på matteprovet, haha det sved..som fan..menmen skönt var det iaf att de flesta fick lika dåligt resultat som mig...inte för att det gör mig smartare men jag känner mig iaf mindre dum..
Sen så fick jag gå tidigare eftersom jag skulle till tandläkaren, och jag hade ett litet hål, buhu..
Nu så har jag fixat naglarna, yeey! Man känner alltid sig mycket finare då, det konstiga är också att man börjar kolla på hur andras naglar ser ut också..skumt är det..haha
Sen så håller jag på att fixa mitt hår! Lägger in en bild sen så får ni se! ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0