Paradise Hotel

Ja, jag skojar inte, jag ar i paradiset pa riktigt, gud det gar inte att forklara hur underbart det e har..

Men forestall er Hawaii!, fasst varmare och friskare luft, mindre amerikaniserat( har pratar alla franska, och som tur e sa kan nagra engelska men inte manga, haha) Jag har vart har i tre dagar nu, den forsta dagen sa hyrde vi en bil och akte runt och kollade lite pa tahiti, vi var inne i staden papete och kopte lite grejer till ludvig for hans vaska forsvann pavag till san fransisco..sjalv ska jag spara de pengar jag har kvar tills vi kommer tillbaka till LA, alltsa vi e dar en hel dag nar vi e pavag hem :)

De tva senaste dagarna sa har vi badat, snorklat, atit en massa fruktbufeer, sett upptradanden pa hotellet, sola kan man inte gora har for solen e for stark, jag somnade en halvtimme i solen igar nar klockan var fyra och jag brande mig rejalt, buhu :(

annars sa e allting toppen! det ar runt 35 grader varje dag, i skuggan alltsa..men jag klagar inte hehe

vet inte om det e nan som laser mina inlagg, men sorry for att de ser helt cp ut men hela menyn och allt e pa franska sa jag kan inte stalla in spraket tyvarr..aja hoppas ni fattar nagorlunda bra iaf!

love u all


Kommentarer
Postat av: Kjell Liwenborg

Kul att läsa din blogg. 35 gr är lite för varmt för mig. Hälsa Anders å hare så bra.

Din pappas "tremänning", (släktforskarn på Ekerö)

Kjell L.

2011-01-04 @ 11:38:03
URL: http://[email protected]
Postat av: soooofie

jaaaaa läser:D:D:D önska vi kunde prata igen :( love u glad att du har de bra

2011-01-05 @ 00:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0