3 dagar kvar

Hellooo!

Jag mar fint, hoppas ni inte fryser alltfor mkt darhemma..
igar sa slappade jag hela dagen och tog det lugnt, hehe ovanligt liksom..
men det roliga var att ludvig paddlade ut med kanoten ensam, jag tyckte vi kunde sitta i samma kanot men han vagrade och jag gjorde likadant eftersom att den andra kanoten var det fagelskit i och jag vagrade sitta dar sa vi brakade och det slutade med att jag gick och la mig och sola istallet..men tur var det haha

Ludvig kom tillbaka efter en halvtimme och han var helt upprord och svettig, hahaa han hade sett en haj! Haha; visserligen inte en farlig en utan han hade sett en sand eller revhaj ( typ 1 & 1/2 m lang) men han blev bra radd anda hahaha! kolla rimmet ; ludvig blev skraj nar han sag en haj, fragan e om han hade rokt braj !? haha ska nog skriva den pa facebook hahahaha

Jusste; en skitsnygg fransman borja prata med mig, verkligen sjukt snygg och han ser ut som orlando bloom med grona ogon, det trakiga e bara att han e gift och har tva barn..och sa e han 35 :/ aja man kan ju hoppas att han har en lillebror, hahaha han kom fram till mig for en stnd sen och pussa mig pa kinden 2 ggr innan han skulle ivag och surfa och han sa I hope I se you tomorrow, gissa om jag doooog!! han e skitsnygg, smart, surfare,pilot, bra kropp och aahhh...kunde han inte vara singel och 15 ar yngre?

aja, maste dra nuuu!!!! pussss pa alla ni som laser
 love u


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser din blogg hihi:D saknar dig och längtar tills du kommer hem det är jätte tomt utan dig.:(//Oliiiiviiiaa:D

2011-01-08 @ 20:50:31
Postat av: johanna

HHHAHAHAHAHHA

2011-01-12 @ 13:13:49
URL: http://attends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0