20/1

Livet rullar på, fort..fortare än vad man tror och fattar...
Har redan varit hemma en vecka nu och ja, jag gör inte mycket annat än att längta tillbaka..
Men det är okej, fattar lite mer i skolan, har blivit liiite bättre på att prata engelska och skämms inte lika mycket..
Vad gör man då för att stå ut med den långa vintern, jo man längtar till sommaren, sommaren då allt är bra, då man lever på riktigt! Så mina planer för sommaren är att i augusti så blir det RHODOS med Carro,Amanda, Sara, Fredde, Putte, Robin och Emma, det blir säkert grymt! Sen så kommer tio andra från tyresö vara där precis samtidigt som oss så det blir ännu roligare!
Den här veckan så händer inget speciellt, mamma fyller år på lördag och jag ska inte göra så mycket! Har gymmat i förrgårr och skulle ha gymmat igår men gymmar idag istället! duktiga jag :P
Annars så har jag inget roligt att berätta! Hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0