Good Weekend!

I lördags var det gryyymt kul!
Ja, jag kanske inte redan ska säga att jag gillar krogen och att det inte alls är överskattat eftersom att jag bara har varit ute en gång men just denna gång var det grymt kul!
Jag älskar ju att dansa så där det är bra musik och man kan dansa, där är det kul! :D
Det tråkiga var bara att Melissa och Amalia inte kunde följa med ut..men det får bli en annan gång!
Det hände lite andra saker som jag inte vill gå in på här i bloggen men allt i lördags slutade iaf med att jag firade Angelica 18 år tillsammans med Jimmy och Douglas och tack vare dem så hade vi hur kul som helst!
I söndags var det en lugn dag, sov hos Mikkan och mysste på morgonen med Ankan, Matti och Mikkan och sen lite senare på dagen var jag med Emma.
Det var jättemysigt att träffa henne igen eftersom att det var så länge sen vi sågs, på kvällen så såg jag solsidan med min bästa Olivia, så himla kul!
Igår var jag och gymma och fick lite sällskap av Christopher..dock var vi inte så seriösa men det är alltid bättre än ingenting alls!
Det här är jag just nu med min älskade mössa som jag har snott av min mamma och idag blir det plugg och umgås med min absolut bästa Olle! :)
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0