Duktig Chey!

Är i skolan tidigt, vad jag är duktig mihi! Nej, men jag brukar ju komma tidigt till skolan så min snälla mami skjutsar mig och sen så sitter jag i skolan och är inne på datan tills jag börjar..ha ha
Igår så träffade jag Anna, en av mina äldsta kompisar och vi hade det jättemysigt och satt och drack te och pratade på café 60. Ja, det kanske låter lite tråkigt att "ååh, café 60's där har man ju vart tuuusen gånger..." Men jag gillar det och att det är gratis internet är ju också bra, då man har blivit van att använda datan till allt man gör i skolan, haha
Saknade också en viss liten kurd väldigt mycket igår då jag tänkte på hur vi brukade sitta och hjälpa varandra med skolan och allt..jag vill ha tillbaka dig!!nunununu!!!
Idag så ska jag på middag med några tjejer från Scä-gruppen. Det känns bra vi stöttar och förstår varandra så det kommer bli skitmysigt!
Ha det bra så länge! ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0