It hurts to say goodbye..

Igår så kom J hem till mig, vi pratade ut och det kändes skönt även fast jag fortfarande är ledsen. Finns inget mer jag kan göra utan det är över nu, hoppas bara att vi kan vara kompisar för även fast han har gjort mig väldigt ledsen nu så funnits där på ett eller annat sätt under en lång tid nu och stöttat mig. Vet inte om det är rätt att gå vidare, men ska försöka att släppa allt..
Det jag ångrar mest är att det tog så lång tid för mig att inse vilken underbar kille han är, så jag hoppas bara att den nästa tjej som får honom inte är lika dum som jag var och hoppas att hon inser vilken tur hon har..
Låter väldigt töntigt, men en del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dig..


Augusti 2009.. if I could turn back time..

Kommentarer
Postat av: johanna

Det låter inte töntigt inte någonstans, jag förstår dig och jag finns här! Även fast det inte kan göra någonting bättre <3

2011-02-21 @ 21:32:06
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0