Äntligen fredag!! Woopwoop!!

Den här veckan har gått så sjukt fort det är helt galet! Har inte ens hunnit med att blogga haha!
I tisdags så sov jag hor mormor på gärdet vilket var jättemysigt! Och i onsdags var det meningen att det skulle bli utgång men eftersom vissa har en tendens att bli för fulla och glömma bort att höra av sig i tid så bestämde jag mig för att stanna hemma och bara sova ut..men jag var bra arg på dem jag skulle ut med eftersom att jag hade taggat till hela kvällen och fixat mig och allt men aja, det är inte lätt när det är svårt..
Igår så kom jag till skolan och hade inga lektioner, riktigt jävla ovärt..
Var med Olivia på kvällen, alltid lika mysigt! 
Idag ska jag på möte efter skolan och tills ikväll så taggar jag till! Ska vara med några kompisar från skarpnäck som jag inte har träffat på år och dar, annika och lisa och några av deras kompisar! Kommer bli grymt! 
Bilder och skit SKA KOMMA UPP SEN! 
PROMISE! 
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0