BIG DAY TODAY!

Jo, idag smäller det! Ja, men vad är det som händer då? Idag är det full rulle hela dagen! Nu ska jag fixa mitt hår, färga det mörkare m.m ska bli kul!
Har äntligen tagit ut mina äckliga extensions, även fasst det var skitfint i början så är det skönt att bli av med dem! :-D
Ska jobba på WKB i fyra timmar från 14-18, kanske låter onödigt men tjänar man 600:- på det så är det värt. Efter det möter jag upp jocke så åker vi hem och fixar oss för kvällen.
Ikväll så har jag, amalia och tove anordnat en drinkbjudning på Gaudi! Ska bli så galet kul! Är sjukt taggad men nervös på samma gång! Hoppas allting går bra! Det kommer tas massa snygga bilder!
Nu måste jag kila! Ciao!
Inte för att man ser så tydligt men här är iaf eventet på Facebook! Ikväll då jävlar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0