Man lever för helgen..

I fredags så hade lilla Sara middag och fest, vi firade att hon hade fyllt 17 år( lite i efterskott men bättre sent än aldrig?!) Det var iaf kul, jag tror att vi var runtomkring 17 personer, problemet var väll det att det fanns lite väl mycket dricka och alla blev väldigt fulla, hahaha!  Priset tog födelsedagsbarnet själv, Fredde och Jesper! Hahaha, visst var vi andra snurriga men ja de var de som inte mådde riktigt bra haha! Men alla skrattade och hade kul och så men musiken var inte bra..internet fucka så man kunde inte ha spotify -_- ( Spotify eller nån med en ipod som sandra vinsa är ett måste på fest! :P )Jag fick inte sova hemma eftersom att mamma var borta och surgubben ville inte ha någon här hemma..men det var lika skönt det att sova hos sara..hihi
                          
                           

Lördagen så var vi hemma hos sara sen så pluggade jag lite när jag kom hem..på kvällen drog jag och amanda till Jespers granne som fyllde 20, det var kul där men vid halv tolv så drog alla in till krogen så då gick jag och jesper hem och myste! hihi

                                
                                      Hahaha, jag och fredde småsega "dagen efter"

Kommentarer
Postat av: sofie

vad söta alla är på bilderna, speciellt du och fredde haha!

hälsa alla där från mig nästa gång! fan vad kul att du börjat dans älskling, saknar våra tisdagar efter skolan med dans, haha när du mobbar mig för du vet vem.. hehehe! jag har noll lust att blogga på min blogg. är stressad när det gäller skolan här och måste lära mig släppa taget lite. på tisdag ska jag ta ledigt och åka och shoppa med min värdmamma. juste fick min present av min värdpappa igår.. en riktig guld klocka med kristaller. jag blev jätte chockad men glad. hoppas du skriver snart igen . jag älskar dig <3

2010-10-04 @ 03:08:12
Postat av: Fanny

Haha, jo verkligen! Haha, om du har tråkigt så kan du logga in på min facebook för där har emma och amanda lagt upp en massa hemliga bilder(jättefula de flesta)



Haha, ja det är kul faktist, jag kanske får med mig din syster :)



Nej, jag stressar också som fan i skolan, men jag bloggar för din skull! Pusss

2010-10-06 @ 21:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0