Hejhallå!

Igår var det en lugn fredag- efter skolan så åkte jag till slussen för att sen åka på möte hos SCÄ- och vad lyckas jag göra då?
JO, eftersom att jag har så bråttom så glömmer jag min påse på bussen- där i låg mina träningskläder,smink och laddare till datorn, grejen var att jag kom på detta typ 1 min efter jag hade gått av bussen..och jag får panik och springer runt på slussen och in på sl-kontoret och sen till trafikvakterna men ingen kan hjälpa så jag går till 6 olika bussar och frågar dem om de var buss 401 från älta som kom in för typ 5 min sen..alla blev typ irriterade när jag inte visste vilket nummer (?) bussen hade, alltså de där vita sifforna som står på framsidan där nere på bussen..
När jag nästan hade gett upp så kom en ganska ung tjej och frågade vad som var felet, ja hon var trafikkontrolant alltså. Hon ringde 3-4 samtal sen så gick vi till en buss som var obemannad och jag nästan skrek av lycka när jag hittade mina grejer- vilken tönt jag är haha!
Efter SCÄ så skyndade jag mig till friskis, jag och emma skulle ha tränat intensiv gympa men det var inställt :(
Vi tränade medel station istället vilket var okej men jag hade gärna velat ta i lite mer..
Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte hem och åt middag och sen gjorde jag typ ingenting..somnade runt elva kanske ;)
Idag har jag pluggat lite och ska snart börja fixa mig för jag och mamma ska in till stan för att kolla på vinterjacka!
Sen ikväll- då jävlar blir det fest hos towe! PINK PARTY!! Alla ska ha rosa på sig, hihi min favvorit färg!
bilder och skit kommer sen!
Hejdå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0