..dags för uppdatering(?)

Hejhallå mina trogna läsare! hahah, jag kan faktist räkna upp er på två händer!
Sorry för dålig uppdatering men ni är väll vana att det blir så ibland..haha
Jag har kommit igång med träningen nu..känns bra faktist! Får se hur länge det håller bara..
Förhoppningsvis så ska ju jag åka utomlands med pappa och ludvig på jullovet, man vet ju aldrig med pappa men de gäller att hålla formen ändå, vissa kan ju börja först efter jul och trimma tills beach 11 men jag börjar nu!
Nej, vad leker jag egentligen? Jag har ju bara gått till gymmet denna vecka eftersom att jag har haft prov-vecka på flex-gym och det har gått bra, men jag tror ändå friskis är det rätta för mig, haha, dessutom så har man ju alla kompisar där *blinkblink*
I fredags var jag iaf på möte med Therese på scä, mycket tårar men det ser bättre ut, nu jävlar har jag bestämt mig, och jag har sån tur att jag har henne, vet inte vad jag hade gjort annars!
Efter det så gymmade jag och Rickard och sen så solade vi..jag hatar att vara blek :P
Senare på kvällen kom Jesper hem till mig, vi gjorde ingenting förutom att ta det lugnt och mysa.
lördagen så bakade jag pepparkakor med mina småkusiner då jag var barnvakt( lyckas inte få in nån bild, har krigat men kanske det funkar sen)
Emma kom till mig sen och vi tog det lugnt hos mig ett tag, det var meningen att jag skulle vara ensam hemma hela kvällen men runt nio kom mina päron hem men lite senare drog vi hem till alex i stan, det var skitkul där även fasst vi bara var 7 personer :P
Åkte hem ganska tidigt, runt ett och mötte upp jesper och hem till han..
Igår, söndag alltså så tog jag och jesper det barar lugnt, sen så åkte jag hem, pluggade lite och så tillsammans med olivia, som(tro det eller ej) har blivit brunett! skitsnyggt faktist! hihi
Idag...har jag varit i skolan...och ehm, pluggat haahah! Efter skolan stannade jag kvar ett tag och pluggade lite och sen åkte jag till gymmet och mötte upp jesper där..
Tyvärr fick ingen sova här idag och jag hade inga saker med mig, får vänta tills på torsdag då jag får mysa med han igen *snyft* nej, skoja bara men jag blir bara lite sur på mamma menmen :P
Har inga direkta planer för veckan, men vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: johanna

haha, boken heter faktiskt bara 500 soppor! och nej ni behöver inte bli arga på henne. tänker på dig! <3

2010-11-23 @ 08:44:24
URL: http://attends.blogg.se/
Postat av: penelope

du o jesper tillsammans eller?

2010-11-24 @ 02:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0