Back to school...

Sitter här i skolan, sista lektionen börjar strax..skönt!
Skoldagen har vart helt okej, tillbaka till verkligheten liksom...jag tycker lovet har vart bra men jag hade verkligen behövt plugga mer...eller ännu bättre..komma bort, bort från allt. Det är vad som hade behövts:/
Annars då? Hur mår man...ganska dåligt..stressad över skolan, bråk hemma, strul med j...idag ska jag på möte på scä..vilket inte heller känns så super :/ får se hur det går...
Sen ska jag nog äntligen få ett gymkort igen, jag mår bra av att träna, faktist det gör en så himla mycket starkare både psykiskt och fysiskt!
Ikväll så ska jag träffa J.E också, hoppas verkligen att allt löser sig..jag har så mycket att säga men är rädd att orden inte räcker till, allt jag vet att det vi har är inte värt att skita i, frågan är om han ens vågar försöka?
Hörs sen...med kanske bättre och lite roligare nyheter...kände mig bara tvungen att skriva av mig lite det är allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0