16/11

Gårdagen var mysig! Råkade bara missa ett samtal hos SCÄ, jag kom dit två timmar försent eftersom jag trodde att tiden var 15.00 och inte 13.00..men träffade dragana, dietisten och fick ett bra men kort samtal med henne, hon är den jag gillar mest och jag hade inte träffat henne sen i juni så det var skönt!
Sen så åkte jag hem till Jesper med alla grejer och sen så åkte vi tillsammans till gymmet, det var kul! haha, dock har jag ingen träningsvärk i magen men bra träningsvärk i ryggen :/
Sen så åkte vi hem till Jeper och hade det mys, gud vad skönt att det kanske kanske kanske löser sig, jag vet att jag inte förtjänar det men ändå!
Sen så.ehm..vad har hänt idag? Ingenting förutom skolan då och inte har jag slutat än..
Dagens planer? Jag skulle egentligen ha sett på bio med carro men vi ska göra det på torsdag istället, kanske dags att komma hem lite..har inte vart hemma sen i onsdags..haha !
hörs sen, typ hehehe
puss

Kommentarer
Postat av: johanna

Dragana tycker jag också är bra!

2010-11-16 @ 17:40:36
URL: http://attends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0