I'm back on track!

Jäääävlar vad länge sen det var jag uppdaterade!!!
sorry
ni som kikar in här då och då! :/
Jag har inte ens koll på vad som har hänt de senaste två veckorna förutom att det har vart galet mycket att göra i skolan och då har jag liksom prioriterat bort bloggandet....
Men kan ju iaf slänga upp lite bilder på vad som har hänt iaf?
I veckan så har jag inte gjort något speciellt alls, bara pluggat, tränat, samma visa varje vardag, självklart jag har inte tränat varje dag utan har självklart chillat lite hemma och sen så åkt runt på möten hos soc, scä och polisen och en massa skit, orkar inte gå in på det..
Men det har gått tre helger.

Första helgen? Sandra fyllde 18!! Tyvärr så ville hon dra ut på krogen så jag,carro och sara drog då hem till sara för att sova, hennes föräldrar var på gotland så hon var ensam hemma.

Hehe, vi passade på att vara med i limon, det var kul så länge de varade iaf! Men gud vad vi ville vara 18!! Tur att det inte är långt kvar för mig då, mohahahah!



Men..
när vi kommer hem till sara, så har sofie, som är saras lillasyster styrt fest med en massa 95or, haha och bland dem så var Ludvig med, min bror alltså..så det var första gången jag festade med han(Om man bortser från den sista festen jag hade ommaren 2009- då jag söp ner ludvig till hans första fylla! ), haha ja jag vet att vi festade med 95or..men so what? :) Det var iaf kul och det hade omöjligt gått att sova när de dansade som fan på övervåningen!


Dagen efter, på lördagen så var jag, mormor och min kusin julia på julmarknad på skansen vilket var jättemysigt!



Andra helgen så var det emmas tur att fylla år och bli firad!
Först så var vi ett gäng som var och käkade på kök&bar, en resturang i öringe som ligger nära emma, sen så hade emmas päron varit så snälla och lämnade huset till emma hela natten! Dock så fick ja i mig lite för mycket, haha ja jag är ju så lättpåverkad så ibland slår det bara till...däckade strax efter tolv iaf, hahahah fail men aja..så man bäddar får man ligga...

Fredde haffar som vanligt...haha !
Trots jag däcka så hann jag faktiskt dansa en hel del sådeså! (y)


Jag vill ju, men inte han..vet inte ens vad han skulle säga om han visste att jag la upp den här bilden..
Han gillar mig, det vet jag men jag vet också att han är rädd, rädd för att älska och rädd för att bli sårad. Men alla kan ju göra fel, alla kan göra misstag, tyvärr har jag gjort en massa misstag men ingen är perfekt och alla förtjänar ju en andra chans. Han vet alla mina brister men ändå är han kvar, men han vågar inte ge allt..
Men som jag har sagt förut, hos dig är jag underbar, hos dig har jag allt, där vågar jag stanna kvar <3


Wow! där blev det lite deep, men aja...livet e inte lätt ibland..men jag har det helt okej ändå..
I veckan...
Var med jesper i 3 dar i rad eftersom att arie inte var hemma och var i ryssland, haha jätteskönt !
Min fina moa hade glöggmingel med en massa bullar,julgodis, pepparkakor, julmust och glögg såklart! Det var mysigt men en massa tjejer som jag glömde namnet på varenda än...hehe
I torsdags och fredags jobbade jag, vet inte om jag har sagt vad jag jobbar med..
Men iaf så jobbar jag ´på wkb, det är en resturang/festlokal som ligger vid globen, står i baren och leker lite bartenderskola haha sen så är jag servitris och gör lite alltmöjligt!!
Igår så var jag med Olivia på fest i Älta och det var jääävligt kul! För en gångs skull på väldigt länge så var det en riktigt bra fest med drag rätt mängd folk och inget kaos!


Fest hos jesper oscarsson, anna-klara, jag angelica!

Olivia är på hugget som vanligt! mihi

Hahaha, jag gillar jespers placering av vänsterhanden! hahahaha

hihi



På andra festen hos lucas oscarsson så dansade vi på bordet! hahaha

Nu har jag vart duktig! ciaaaaaaaaaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0