Helg imorn!!

Tjoooohooo!
Nu har det gått några dagar och det är dags för uppdatering..även fasst jag verkligen inte har tid men aja för er skull då! Haha
I fredags tog jag som sagt det bara lugnt och på lördagen var det fest hos towe!
Jag och towe, vinten 2007!
Här är precis innan vi ska börja sjuan, sensommaren 2006
Här är i nian! På hösten 2008! Towe är den som jag har mest galna minnen med under hela högstadiet faktist!
Det var kul hos towe men det var en massa random killar där, det brukar vara kul hos towe för förut så har de varit de gamla killarna från högstadiet men nu kände man ingen och de flesta var ganska pundiga och rökte på, tur att jag hade min oliva där! hihi
En annan kul grej var att Frida, (som bor i norrland nu) ringde helt random och frågade vad jag gjorde, hon var nere i stockholm. Så runt elva drog jag med mig frida och hennes syster nathalie till jordbro.
Och vad ska jag säga?
Det var kul men alla fick i sig en aning för mycket- skönt var iaf att jag fick skjuts hem och där väntade jesper på mig. Hihi
På söndagen så tog vi det lugnt, sen gick jag till kyrkan och fixade lite grejer. Jag var ju konfirmandledare förut och nu hoppar jag in i den gruppen som towe tar hand om. Så jag och towe ska till grekland i sommar! Fyfan vad kul det ska bli! Visst det kanske låter töntigt att vara konfirmandledare och med gud och allt det där, men det är verkligen inte så. Det är skitkul och man lär sig verkligen mycket!
Nu i veckan så har jag bara pluggat och igår var jag och emma och tränade på gymmet sen så åkte jag hem till jesper och myste med han!
Har inte mycket mer att skriva...
Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: johanna

Alltså fanny.. UPPDATERING FÖR FAN

2010-12-16 @ 19:54:40
URL: http://attends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0