Colors

Tjooo alla katter!
Sitter kvar i skolan....gissa vad jag ska göra......jo plugga!! Surprise? not...
Märkte igår att min svenska uppsats har försvunnit...fan då! Hade skrivit nästan 1000 ord av 1500 och nu har jag bara 400 ord kvar...kul liv....
Men en kul sak som händer idag är Semifinal 2 spelas i globen och den ska jag se! Wiie! Är taggad som fan!
MEN nu måste jag plugga, blääää...imorn blir det lite omrörning i planeringen...blev lite missförstånd med J men vi ska träffas nästa vecka istället, längtar! Kanske ses vi efter jag har jobbat och är påväg till Annikas 18 års fest! Hoppas, just nu mår jag ganska bra...ganska bra är ju helt okej! Har fixat allt med banken nu också, vuxenpoäng till lilla mig!
Även när allt känns svart i din omgivning, glöm inte bort att värmen från världens färger alltid finns där...

Kommentarer
Postat av: johanna

Du är finast gumman <3

2011-03-24 @ 17:45:47
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0