Time to sleep..

Dags att sova nu..har vart en låång dag och kommer bli en ännu längre idag imorn..
Först är det skola från 08.30-13.30, sen så är det jobba från 14.00-21.00 efter det ska jag skynda mig till Annikas 18års fest i Skarpnäck och sen drar vi alla tjejer in till stan och festar Gal1! Kul att man har råd också!

AIK förlorade matchen men den var bra ändå! Hade fel eftersom den spelades på Hovet och inte i Globen..haha ooops! Det gör dem däremot på söndag och kanske ska jag kolla då!
Hann prata av mig lite med min älskade sofie för en stund sen. Det är helt sjukt att om två månader ses vi på arlanda! Längtar så enormt! Baby, glöm inte att lägga in bilderna! Love u all


Eftersom jag har haft lösnaglar så mycket under den senaste tiden så är mina naglar helt förstörda och mpste vila i minst en månad..suck..aja här är iaf en bild från det senste naglacket från O.P.I som jag målade på nyss, dock ser jag hemsk ut på bilden men aja..
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Steffi

haha lite lik? trodde seriöst att det var han i början.. :P

2011-03-27 @ 22:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0