Time for homework!

Var meningen att jag skulle plugga igår men det blev inte av...såklart..
Och sen idag har vi haft släktmiddag för lilla Ludvig som har hunnit fylla 16 år..inte så liten nu inte..så inte har man fått något plugg gjort idag inte heller....dåligt fanny!

Från det till något helt annat..när man har tråkigt så är det faktist väldigt behändigt att ha en iphone! Alla appar som finns att välja mellan gör ju så att man aldrig kan ha tråkigt..själv är man en riktig "app-nörd" så att säga haha!


Haha, gillar kategorin längst ned till vänster på den andra bilden! :-)

En av alla roliga appar som jag har är leken pest eller kolera, man får svara på flera sjuka frågor och man måste välja ett alternativ.
   

 Tog ut några av de sjukaste frågorna! Den första är ju faktist helt absurd!
 Snor vs Sårskorpor- som liten skitunge har man ju smakat båda men nu vet jag inte vad jag skulle ta..här frågade jag faktist Ludvig vad han skulle välja, haha så nu vet ni det! 

Själv skulle jag aldrig i livet vilja väga 200 kg men enligt vissa är det okej(?!?), å andra sidan tänk hur måste som skojar med repliken "vem vare som kasta" men ändå..vad skulle ni välja? Hahaha

Den tredje var klockren! Fan hellre att man skrattar åt prutten än att det luktar äckligt, det är ju hundra gånger mer pinsamt!! Den måste ju bara alla hålla med om?


Vi hörs! Ha en trevlig söndag kväll, måste plugga hårt nu för snart blir det ju paus för solsidan(Som man dessutom får se ensam eftersom att jag har råkat smitta min stackars fina Olivia, förlåt älskling!) Men ni vet..man blir som man umgås! Ciao


Kommentarer
Postat av: Maria

fett kul ! :D kan du inte skriva lite mer roliga appar? har precis fått en iphone och vill veta några roliga :D

2011-03-14 @ 20:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0