Hos Mormor på Gärdet..

Sitter just nu hos mormor och har nyss ätit middag, fisksoppan var god men känner mig väldigt mätt..
Vet inte vad det är för fel på mig? Sover riktigt dåligt på nätterna och i skolan så somnar jag, helt stört..detta har hänt typ i varje dag i nästan två veckor nu...stackars Amanda...måste ju vara världens tråkigaste kompis..
Amanda, om du nu läser det här så vill jag bara tacka för att du står ut med mig dag ut och dag in och att du accepterar mig trots alla mina fel och brister..

Idag har jag och mormor vart på fotografiska museet, där var det en utställning om Afrikanska kvinnor som hade blivit gravida i Rwanda under 90-talet. Det var berättelser om hur det blivit våldtagna gång på gång och hur deras familjer som hade blivit mördade framför ögonen på dem.. Gud det var så hemskt! Fick nästan tårar i ögonen, samtidigt så får man sig en liten tankeställare på vad som egentligen är viktigt här i livet..tänkte på mig själv och egentligen vilken tur jag har..men ibland är inte allting så lätt ändå..

Nu ska jag ta tag i ännu en engelska-uppsats..suck..hatar skolan för den förstör mitt liv..
Hoppas ni mår bra finaste vänner! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0