Depp-måndag

Fatta att jag fortfarande sitter kvar i skolan och pluggar?
Helt sjukt klockan är ju strax sju! inte för att jag har fått så mycket gjort men aja...
Helgen har vart riktigt kul! Träffade inte Johanna på fredag eftermiddag eftersom att jag jobbade..strax innan tolv så stötte vi på varandra på tunnelbanan, gud så glad jag blev att träffa henne! Vi ska ses nu på torsdag och fika, längtar!
Var på Entorauge tillsammans med Annika och hennes kompisar för att fira henne, hann ju inte vara med på festen innan men vi hade kul ändå! :-)
På Lördagen så var jag med Sara inne i stan och fixa dricka och köpte present till Emla. Stringtrosor fick det bli haha! Sen så fixade vi oss för kvällen och Lördagen var grymt kul men lite lite dans för min del men aja..



På söndagen så var jag på Matchen i Globen, AIK-FBK!! Det var helt sjukt bra drag i hela globen och det var en extra speciell match eftersom att min kompis Jocke, 92a spelade! Skoja inte om man var stolt! Nej, nu ska jag börja röra mig från skolan..är sist kvar här! HAHAHAHA
Hörs sen! Puss

Kommentarer
Postat av: Lina

Är Jocke ens bra?

2011-03-28 @ 20:27:27
Postat av: Fanny

Nej, han platsar bara i AIKs A-lag och är 19år..han är bra tycker jag!

2011-03-28 @ 22:37:02
URL: http://liwenborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0