Bara för att jag är dum i huvet...

Läste igen en massa gamla medelanden på fb som J har skrivit till mig, sitter här i skolan nu och gråter..fan vad jag är patetisk! Varför ska det va sähär?! Varför skulle du förstöra allt! Och varför bryr du dig inte om hur jävla pissdåligt jag mår? Hur länge ska man behöva leva i en lögn...
Varför duger jag inte..vad är det med mig som är så fel!? Jag blir så arg och frustrerad..hur ska jag orka nästan tre timmar i skolan till..Som pricken över iet så snöar det ute! Fyfan vilken jävla pissdag det här håller på att bli. Vill bara försvinna...ångesten kommer krypande mer och mer. Fan

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman du får väl försöka gå vidare, träffa nån annan :) <3

2011-03-30 @ 14:33:21
Postat av: Anonym

Du vet att du är något alldeles extra, Hon med stort H. Du är en rikitgt fin vän!

2011-04-04 @ 20:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0