Tjollahopp!

Just nu är jag hos kusinerna in Nacka..skönt! Skönt att slippa stress och skrik och tjat därhemma och trevligt att umgås med min kusin Julia och min moster..
Veckan har gått sjukt långsamt...vet inte varför men det har den gjort iaf. Idag hade jag matteprov och det gick sämst, verkligen sämst! Lite skönt är det iaf att det inte gick nå vidare bra för de andra i klassen heller så man är väll inte helt värdelös..
Annars då? Inte så mycket att säga..Har inte träffat J på länge, eller länge och länge, såg han och fredde i lördags natt i fem minuter men det känns tomt..väldigt tomt..
I helgen så är det iaf fullspäckat schema! På Fredag ska tjejerna i klassen ut och äta på fridays..vet inte om jag ska ut sen eller något.. På lördag så blir det en heldag med några av tjejerna från högstadiet, hp-marathon, bakning, middag och en massa tjejsnack..senare åt kvällen så blir det utgång med Sandra och Sophie!
På söndag så ska jag träffa Emma, det var hur länge sen som helst som vi sågs men vi ska nog bara prata och ta det lugnt!
Btw. Jag gör en makeover just nu...spännande va?! :D
Ciaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0