Back on Tahiti!

Tjoo alla katter!!

Hoppas allt e bra med er, jag mar fint men jag har lite hemlangtan nu, eller nej jag langtar inte hem men jag saknar mina fina vanner darhemma och sa sjalvklart saknar jag en viss liten skit som jag inte lyckades traffa nar jag var i usa...
Pappa och Ludvig mar daremot inte lika bra, kanske inte borde skriva det men de tva senasta dagarna sa har ludvig varit sjuk och spytt och vart dalig i magen och inte kunnat ata nanting och igar borjade pappa bli sjuk..men jag har klarat mig hehehe
Hoppas jag inte blir smittad bara, men vi tror att det kan ha varit den club sandwich som de at for nagra dagar sen som gjorde det, och da at jag cesaer sallad sa jag tror nog jag slipper undan hihi!

Okej, nog pratat om det..inte sa frascht precis hehe
Vi e iaf tillbaka pa varat forsta hotel nu, nar vi akte hit igar sa kom aldrig bussen fran hotellet till farjan, sa vi missade den, ajusste det sporegnade ocksa...men vi bestamde oss for att ta taxi och da fragade nagra kanadensare om de fick dela taxin med oss for de skulle ocksa tillbaka till tahiti, hursomhelst de var jattetrevliga och de skrattade at typ allt vi sa (jag blev chockad, de tyckte tillochmed jag var rolig haha) och det slutade med efter att vi hade vart med dem i tre timmar sa gav de nummer och mailadress och allt till pappa och sa till oss att om vi nansin kommer till Kanada sa bara MASTE vi komma till dem och vi var valkommna att bo hos dem och allting, de sjuka var ju att de var 100 % seriosa! Se det e det som e sa bra med usa, nastan alla e sa sjukt vanliga och oppna mot varandra, en annan sak e det i sverige nar ingen far vara battre an en annan utan att folk snackar skit och jag har inte mot en enda som e halften sa dryg som bra manga e i sverige..

Nu e det bara fyra dagar kvar har pa tahiti, vilket kanns konstigt, skont och trakigt pa samma gang...men jag ska fortsatta att bara slappa och njuta sa lange jag kan och nu ser jag solen spricka fram nar morgondimman lattar, ska sola och bada nu!

Ciao Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0