2011 !!!!!!

Okeeey!!! Hey allihopaaaaa!! Nej, inte allihopa men ni sotisar so, laser min blogg !
ville bara saga att allt e okej och nbqtt jag lever!
Nej; jag inte bara lever; jag mar sa javla bra!
hinner inte skriva mkt on vad jag har varit med om sa jag far tyvarr vara litz kortfattad...
de senasta dagarna har jag hunnit ,ed att aka runt i LA, hollwoodskylten; walk of fame; the chinese teathre [ dar kandisarna har gjort sina handavtryck; autograf m,m ]
hann ocksâ ,ed att kolla beverly hills och bel air!!

USA, fan vad jag alskar usa! men just nu e jag pa tahiti !! tahiti=paradiset och det ligger soder o, hawaii!!

kolla det kostar 20 dollar\ timme att vara inne har och nu ska min bror in lit...


de har inlagget blev ju cp! ,en aja, ni so, laser dommer inte mig anda; love u all and happy new year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0