SNÖKAOS!!

Önskar verkligen att de kunde stänga skolan idag, i stockholm är det snökaos och inga bussar och knappt nån annan trafik går...tog över två timmar att komma till skolan och det var kallt och snö överallt.
JAG HATAR SNÖ! SKA FAN FLYTTA FRÅN SVERIGE!!!! Ååh, lyllos dig sofie! Fatta vad tur du har!
Usch, hälften av lektionerna är inställda och de andra kommer ju inte att ställa in nu när de väl är här...
Annars då i veckan? Mysste med min lilla Sara i förrgår och igår så jobbade jag och olivia vid globen vid eventet innan LG-hockey games, det var iallafall kul och skönt att käna en tusing hihi
Aja, just nu hatar jag mitt liv i eländiga sverige! Annars är det okej hejhej

Kommentarer
Postat av: johanna

Nej nu får du faktiskt börja uppdatera mer!

2011-02-14 @ 13:49:01
URL: http://brunnbergjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0